actividades

Xornadas de arquivos

• A Coruña, 21 e 22 de outubro de 2016
  • Inscrición: 30 €  (24 € ata o 30 de xuño). Prazo: ata o día 21 de outubro (aínda que convén facelo canto antes)
  • Inscrición gratuíta para persoas membros de asociacións que formen parte da Coordinadora de Asociacións de Arquiveiros (CAA)
  • Comunicacións: prazo ata o 1 de outubro

A Fundación Olga Gallego pretende contribuír ao cumprimento dalgúns dos seus obxectivos coa creación dun espazo de diálogo permanente con profesionais de Galicia, o resto de España, Portugal e América Latina, que facilite o intercambio de pensamento e de experiencias sobre temas arquivísticos de actualidade. Unha das formas que adoptará ese intercambio será a celebración dunhas xornadas de arquivos con carácter bianual.

Os arquivos da Administración local: política, planificación e sistemas fronte ao cambio

Desde comezos da transición democrática, desenvolvéronse en España diversos programas de organización ou de traballo nos arquivos municipais e provinciais. Uns naceron desde a propia capacidade de auto organización dos profesionais e outros constituíron, baixo fórmulas diversas, un potente medio de desenvolvemento arquivístico promovido por deputacións provinciais e comunidades autónomas.

En Galicia, e a pesar de contar co primeiro programa de intervención en arquivos municipais de España, desenvolvido pola Deputación de Pontevedra desde o ano 1979, aínda en funcionamento, o panorama dos arquivos municipais segue a ser bastante desigual

É por isto que a Fundación Olga Gallego considera que é tempo para reflexionar e debater de novo sobre estes temas, nu momento clave no que a lexislación en materia de administración electrónica e procedemento administrativo ven sumar novos retos a uns arquivos nos que a normalización é moitas veces aínda máis un desexo que unha realidade.

Programa  (Versión pdf)

Venres, 21 de outubro

10-10:45 h.

Pedro López Gómez